dagsform och uppgift

Nu har jag precis klickat iväg mailet om att jobba på Filmfestivalen, vilket var min uppgift för i dag. Tick! Egentligen kan uppgifterna vara vad som helst men jag har tänkt att de på något vis ska främja min social förmåga, eftersom jag tycker att jag faller där så ofta. Jag blir mesig, liten, rädd... Det ska också vara något som jag drar mig för lite. Därför kan morgondagens uppgift vara:
Jag ska säga något mer än god morgon till minst två på infoavdelningen. Alltså någon typ av artighetsfråga.

I övrigt har det varit en seg dag på jobbet. Det var länge sedan jag kände inspiration nu. Det är det jag försöker avhjälpa med att lägga ut krokar för andra jobb. Alltså filmfestivalen är ju tänkt som frivilligarbete, men skulle vara bra med erfarenheten. Jag är även grymt sugen på att ta itu med
Minou igen. Den ligger ju på is/är nedlag sen alla fick jobb. Men det var en jäkligt bra idé!
Jag vill hitta min passion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback