Helg!

Jag har inte varit inne på bloggen på två dagar! Mest tack vare att jag arbetat bra på jobbet. Vanligtvis brukar jag ha tid för lite rekreation under arbetsdagens åtta timmar, men de senaste dagarna har varit busy. Vilket är skönt! Jag känner mig betydligt nyttigare och mer produktiv de dagar som jag har fullt upp!

I dag är det ju till och med fredag, klockan är något över 11 och hör ligger jag i sängen och lyssnar på blandskivan jag ska bränna till F. Love me like you med Magic Numbers är en höjdare. I tisdags såg jag faktiskt Annika Norlin (aka Hello saferide) äta indiskt på ett hak på Katarina Bangata, jag blev så tagen att jag först missade min gamla Östersundspolare Jakob som också satt på den uteserveringen. Det var lite skoj att träffa honom, vi har dykt på varandra på de mest udda ställena under åren. Han är lite speciell för mig eftersom jag var riktigt kär i honom i sjuan. när jag började på den nya skolan, och flera år framåt. Det galna är att vi ju hade en fling efter att vi träffats i Sthlm, men det var ju snart åtta år sedan. Hur som helst så vet jag inte riktigt vad jag tycker om honom, han känns mest jobbig. Men när jag tänker tillbaka på korridoren i den gamla högstadieskolan så är det lite roligt att fortfarande ha koll på honom.

Killen och jag åt på à la crêpe efteråt. Det var så gott sist och så mediokert denna gång! I onsdags...hm, arbetsdagen flöt nog på rätt segt. Gick en halvtimme tidigare för att hinna springa före lindyn. sedan trampade jag iväg till Chiacgo och lindyn var så sjukt svettig! Det börjar bli riktig träning och är så skönt. Det gick ganska dåligt tyckte jag, kanske på grund av att jag missade gången före. Senare på kvällen mötte jag Fatima, hängde med henne på ett mingel på ett gym vid Odenplan. Det var så fånigt. Hade kanske kunnat räkna ut det, men bara spänniga gymmänniskor och en goodiebag med en Lowcarb-dryck, en Leva tidning och reklam. Skit med andra ord. När två tjejer som visade sig vara Miss Match ställde sig upp och började sjunga playback så drog vi oss undan. Vi hade hamnat fel kan man säga.

i dag simmade jag efter jobbet. cyklade sedan för att möta V & JN på Thaibåten. Tog en glas rosé och drog mig sedan hem, där killen väntade! Det var mysigt på båten; somrigt!

I helgen blir det fika med J och kanske också V imorgon. Vi måste också fixa det sista i Ms lägenhet före visningen på söndag. Kanske blir det konsert med Jóhan Jóhannson imorgonkväll.

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback