i dag är det fredag igen

Jag har gråtit lite över mitt jobb i dag hos Florence. Det känns så himla tråkigt att den där enda kvinnan har gjort min arbetstillvaro så sur. Jag kände mig riktigt arg när jag gick ifrån F, men vet inte riktigt hur jag ska göra något åt det. Jag får strunta i henna och visa framfötterna. Problemet är ju att det gått ut över min arbetsgivare, tror jag. Känner ett agg därifrån också. Men nej! Jag skiter i det. Jag har så många nojor om min sociala förmåga och att "ingen vill vara med mig" och tycker att jag har så svårt att "komma in". Men jag har ju verkligen vänner som gillar mig och kan vara grym! De kommer att fatta det till slut.

Blev inte exakt Miranda July i håret, men inte så långt bort. Tror att hon klippte ur ungefär ett kilo hår. Jäklarns vad  min kalufs är tjock! Så skönt att det är urtunnat nu. Det känns bra, även om det inte är så stor skillnad. Nu ska jag bestämma mig för färg: blir det åt det röda hållet eller mörkare (som Miranda).

V, M och jag tog ett glas på Indigo när jag var färdigklippt. Jag åt kroppkakor och drack en urgott vitt vin. Glömde fråga vilket det var! Servitrisen var tom trevlig, det är hon inte alltid. Killen kom förbi, vi gick hem och hade ett litet välbehövligt snack. Han är en toppenkille!

I kväll ska vi äta middag på
Indian Garden (hemsidan är inte att leka med!) med M & D och deras lille krabat. Gott!

Och på söndag är det visning! Jag är rätt nervös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback