Påsk och drömhår

Nu är det snart påsklov för mig. Jag har ju tagit ledigt imorgon för färd mot fjällen. Först ska jag på ett möte klockan fem, men sen är jag fri att fira Jesu lidande, död och uppståndelse! Det gick bra med fotograferingen imorse. Jag har inte sett dem på riktig än, men i fotografens kamera såg det fint ut. Nu väntar jag på ett korrektur på lägenhetsbeskrivningen, med floskler så det står härliga till.



Den här frisyren önskar jag mig! Synd bara att det är så dyrt att göra slingor, i alla fall sådär många!


Kommentarer
Postat av: Peter

ÄR den så svår ??
Trodde inte det, men det är kul =)

Börjar med en svår, sen blir det svårare.. haha
Du är välkommen tillbaka, får se nästa kommer upp !
Hoppas allt är bra!
Ha en bra påsk!

Postat av: Anna

hoppas påskharen kommer med pengar så du kan få din drömfrisyr *håller tummen*
kram!

2007-04-06 @ 16:42:35
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback