Snor...

... kan det aldrig ta slut? Jag bara snyter och snyter och snyter men det finns alltid kvar! Inte så fräscht att sitta snörvlandes på jobbet. Men, i dag är det fredag och alla är glada! Ska springa iväg till Florence om ett tag, får se vad jag har att snacka om. Jag känner mig i alla fall upplyft sedan vårt förra snack. Sedan blir det lunch med matlåda: korv och mos. Yeah, här är det fina grejer minsann. I går lyxade jag med kollegorna på Neko i Gallerian, så i dag är jag förvisad till lunchbox. Ikväll blir det lugnt, måste nära min kropp. Killen ligger på soffan och är sjuk så vi kan hosta ihop. Men i morgon kommer gamla barndomskompis J till stan! Det blir kul. Vi ska börja med att gå på bio (!), förhansvisning av 2:37, sen ska vi käka i min - numera sålda - lägenhet. Hon vill gärna gå ut så det gör vi nog. Har inte bestämt var än. Kanske Marie Laveau.

När jag får lön (på onsdag) ska jag köpa en SE k800i.

 image13
Me gusta! Den tar grymma bilder, enligt en kompis. Snart. Snartsnartsnartsnart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback