Tisdag

Man blir trött av att jobba hela dagarna; i går fortsatte vi med lägenheten. Nu är det mycket, mycket nära!. I kväll ska jag putsa fönster, dammsuga balkongmattan, ja, resten av lägenheten också för den delen, skura, ge den en final touch - sen är jag hemma!

Jag och killen råkade i luven på varandra i går. Nästan. Vi är inte så bra på att bråka, eller vara sura länge. Däremot är vi fenor på att diskutera. Och i går diskuterade vi hur vår lägenhet ska se ut, enligt våra smaker. Hahaha. Han vill ha kalt, stilrent, ytor etc. Jag vill ha lite mer mys. Det är lite kul, för jag tror verkligen vi kommer att kunna kompromissa oss fram till en stil som passar båda, men när man pratar sådär blir det lätt att man slänger lite skit på varandra "så skulle jag aldrig vilja ha det" "jag får nippran om...".

I dag är solen skymd av några elaka moln. Inte för att jag ogillar moln, tvärtom faktiskt. Jag kan verkligen blir lugn och glad av moln och regn. Men inte nu! Nu måste det vara sol, eller; i morgon måste det vara sol. När lägenheten ska plåtas. Måste, måste, måste!

Gjorde illa knät igår på något sätt, så idag kan jag inte gå på step up. Inte gör det mig nåt, det är ganska tråkigt. Istället skulle jag vilja springa, men det går nog inte heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback