Träääningsvärk

hemma från fjällen med alla benen i behåll! Men i går plågades jag av en 100 procentig träningsvärk. Från lillfingret till ankeln spände musklerna. Jag skyller på den sista dagen i skidbackrana då jag skulle ge mig på snowborad. Oh nej, det var inte första gångern. Jag har faktiskt åkt en del... men bara i blå nätta backar, och det har gått som smort. I Åre är alla backar branta och röda och det gick åt pipsvängen. Jag kunde knappt svänga utan att trilla. Ja så blir man spänd, försöker igen och är lite rädd, trillar igen och så vidare. Och det här med att tillbringa en hel dag med att kravla sig upp från marken och upp på brädan igen, ja, det är sådär kul. Man blir helt utmattad.  Därav den totala träningsvärken. Men skönt har det varit, att vara borta några dagar.
 Vi fick fortkörningsböter på väg upp, i Stöde, inte så långt från alla hålors håla, Fränsta.  I samband med det fick vi reda på att bilen som vi HYRT hade körförbud och därför var vi tvugna att byta bil I Östersund. Både på upp- och nervägen. Galet. Helt galet.

Oj, nu ska jag rusa på lindy hop. dags för steg 3. Eller Medel, som det kort och gott kallas. Vet inte hur det ska gå dock, jag har sjukt ont i nacken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback