- 10° på kontoret

Får man arbeta såhär kallt? det måste finnas regler mot att låta sina anställda frysa i hjäl. I morgon måste jag nog ta med mig torgvantar för att kunna skriva!

I går hade jag mysigt middag i fyra glada vänners lag. Vickan, Malin och Johanna. Hm, det var ju bara tre. Ellis kunde inte komma. Det var tråkigt. Men vi åt god kyckling i röd curry och sedan Vickans kladdkaka och ananas rullad i kokos. Snckaet gick mest kring killar, dieter (en av oss är på detox) och vilka karriärsval man ska göra. Jag tror jag ska satsa på projektledare. Eller matematiker. Kanske blomsterhandlare. Eller caféägare. Eller mångfaldskonsult. Åh, det är så mycket jag vill piffla med!

Nu ska jag snart äta lunch - rester från i går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback