I dag är det såhär:

Nu är jobbdagen snart till ända. Då ska jag cykla hem och göra köttfärssoppa. Jajemensan, köttfärssoppa. Det är den typ av mat man gör när man är över 30 och nybliven sambo. Sen ska jag och min nya sambo diskutera grejer vi sett på Blocket under dagen. Vi ska prata skänk, stolar och stringhyllor. Sen, innan mitt humör hinner sjunka till följd av den oordning som vårt hem befinner sig i, ska jag hoja över till Johanna och hänga lite. Åh vad skönt det ska bli! Ser fram emot lite gott tjejsnack.

I går var jag duktig. Då blev det ommöblering, rensing på balkongen och jag fick även sticklingar i jorden - passionfruktsplantorna som jag fick av Nina. Den förlorade vännen Terese är tillbaka i stan ett par veckor, så vi tog oss en långfika på Copacabana också. Lilla! Varför kan hon inte bara komma hem och inte vara i Australien?

Här inne småhuttras det. Därute svettas det. AC i all ära, nej, fakstiskt inte. Det finns ingen ära som AC förjänare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback