Blääääääääääääää

I dag känns allt sådär. Jag har felprioriterat allt hela helgen och känner nu att jag missat nåt. Missed out. Och jag har bara mig själv att skylla. Jag visste att jag behövde träffa kompisar och inte bara hänga med M, men nu blev det precis tvärtom och jag är grinig. Har inte umgåtts med nån på alldeles för länge. Min kompisar är skitviktiga för mig och jag har inte riktigt vsat det på ett tag. Fast å andra sidan är det svårt att sy ihop träffar för alla flänger åt olika håll. Jag tror att J fortfarande är lite putt för förra helgen och att jag inte kom i fredags var säkert inte heller så poppis. Labrador-festen i går hade varit supertrevlig, nu var alla där - utom jag då. Varför gör jag inte sånt jag vet att jag blir glad av? Varför är det så sjukt svårt att välja rätt? Än en gång: jag måste börja fatta egna beslut och sluta följa vad andra tycker!

Nu är det i alla fall skönt att vara hemma igen. Ms brorsa har varit här och lämnade en oklanderlig lägenhet, till skillnad från andra... Jag håller på att göra semlor, eller vetebullar som kanske nån gång ska bli semlor. Och äntligen äntligen kunde jag snika åt mig lite tvättid. Ren tvätt och nybakade bullar; det är inte så illa trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback