Blueberries baby

Har just genomfört en intervju som jag var nervös för, men det gick skitbra. Svårt att snacka med pamparna men han var schysst och jag kände mig nästan lite proffsig. När jag kom tillbaka till skrivbordet låg en blåbärsbulle och väntade. Någon hade varit gullig och sparat den från eftermiddagsfikat. Nu har jag musmsat i mig den och ser fram emot att få gå hem snart. I kväll kommer en mäklare och värderar min lägenhet, sedan ska M & jag äta hjärtemiddag. Jag känner mig mycket kluven till dagen då alla hjärtan ska firas. Egentligen är det väl kul, men jag tycker kanske att det är lite fånigt också. Det är klart att jag hade blivit lite putt om killen gjort nåt helt annat men å andra sidan hade de varit rätt najs att bara gå hem och vara mol allena. Nej, men det blir mysigt att äta lite gott och dricka vin. Vad ska man äta, är frågan. Har ingen aning.  Jag måste ju också hinna fixa och dona lite hemma innan mäklarinnan anländer. Kanske till och med köpa hem lite blommor till köket. Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback