Ett nytt försök

Blev så missmodig förut men nu kan jag försöka skriva på nytt om dagen.

Bra dag på jobbet i dag. Det har hänt en del och jag fick beröm för fotot jag tog på vd:n. Kul. Roligt också att de bad mig plåta.

Jag skrev brev i går. Fyra sidor front and back till Shauna i skenet av en röd ljusslinga och ett stearinljus. Jag är så glad över brevpappret som V gav mig i födelsedagspresent med orden: "du sa ju att du skrev för lite brev nuförtiden, detta kanske kan inspirera...". Det hjälpte!

I kväll visas Darling. Jag måste nog dra på mig långkallingar om jag ska köa för biljett! Ska snart gå från jobbet. Sen dyker killen upp, traditionsenligt (sen förra gången) med mackor från Sandys. Mys!

I morgon vankas en lååååång jobbdag. Gäsp.
Blev precis bjuden på Singstar-fets p fredag. Jag är ju upptagen. Kan jag ställa in? I love Singstar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback