Kärt återseende bland dammtussarna

I söndags flyttade jag hem igen. Kändes lite konstigt faktiskt. Det har varit så himla trevligt och bekvämt att bo ihop. Nu är det idelt fläng som gäller igen. Jag blir genast ur balans. Men att återse lägenheten var kärt, förutom att tjejen som bott där verkligen inte ens dammsugit! Hallå! Att dammtussar är väck är väl det minsta man kan begära när man hyrt ut till ett billigt pris. Nåja, hon lämnade ju i alla fall ett paket Branflakes...

Ser fram emot lunchen, med spagetti och köttfärssås som killen lagade i torsdags (ja, lunchlådan har stått i frysen). Ännu mer ser jag fram emot yogn efter jobbet. Förra veckan missade jag ju eftersom jag var stressad över Ms presenter. Och i morgon kommer jag inte att kunna gå på boxningen. Vi har redaktionsråd. Elände. Behöver slå bort lite aggression.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback