många hjärtan blev det

En pratglad tjej från Fastighetsbyrån värderade min lägenhet i går. Det ser rätt bra ut. Hon rekommenderade att lägga nya golv, eftersom det är plastmatta i hall och kök. Men parketten i vardagsrummet är ju fin. Hallen blir det nog till att måla vit. Jag älskar ju min härliga mörkgröna hall, men vitt är bättre i säljarsyfte. Spekulanter gillar att se oskrivna blad, känna efter hur de själv vill göra. Men den svarta fondväggen ska vara kvar!

All heart's day blev mycket fin. Killen lagade
haremsgryta, medan mäklaren pratade på. Det var gudagott. Alla goda ingredienser: honung, citron, sambal oelek, vitlök... smaker som är grymma tillsammans. Jag fick ett paket med Eight hour cream. Fina pojke! Jag blev både glad och överraskad. Hade inte förväntat mig. Drabbades givetvis av dåligt samvete, men ska se till att hitta ngt fint till honom med! Sen åkte vi till honom, gjorde semlor, kollade ett ganska klent avsnitt av Extras varpå jag var dödstrött. Jag har verkligen aldrig problem att somna. Sover hur och var som helst.

Min intervju med vd:n blev framflyttad till i morgon. Den skulle ha pågått nu. Jag är lite nervös. Han är trots allt chef för en av Sveriges största banker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback