Mattias fyllde också...

I går blev han också äldre. Jag bjöd honom på à la crêpe. Najsigt gott. Han fick en fin slips från Judith Second hand, lite plock från Lagerhaus och en klocka som det är lite oklart om han gillar. Jag tycker att den är fin.

För övrigt är det crazy på jobbet. Redaktören för tidningen ska sluta. Eller, snarare, han blir borttagen från posten eftersom banken inte tycker att han håller måttet. Crap! Knepigt. Han och jag jobbar bra ihop men tydligen har det kommit in synpunkter. Tack vare detta blev jag i vägskickad till bankens ledarmöte i måndags. Stor konferens från lunch till lunch. Några timmar av föreläsning, mingel, 3-rättersmiddag och en natt på hotell. Jag är ju så jäkla dålig på mingel, därför flydde jag till sängen innan dansen började. Jobbigt när man inte känner någon! Bu!

Men det var lärorikt och nyttigt. Och jag försöker att inte ha dåligt samvete för att gick jag gick och lade mig så tidigt. Jag var ju trött av allt vin. Och skulle upp och jobba. och...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback