Stress

Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt mycket att göra den här veckan. Jag har haft ont i magen hela natten! Vd-intervjun gickh helt ok, han var trevlig och tyckte nog att jag var lite charmig. Men nu återstår arbetet att skriva ihop något som han ska bli nöjd med! I övrigt i veckan ska jag
• Skriva fem artiklar till tidningen och förmodligen några till intranätet
• Göra minst två intervjuer med människor som jag inte ens fått tag i
• Träna två gånger minst
• gå till optikerna med glasögon jag lånade hem i lördags och beställa ett par, senast i morgon.
• Gå på en lägenhetsomvisning
• Göra klart Fatimas födelsedagsskiva med schysst omslag
• Skicka Shaunas present och skriva klart brevet till henne
• Skicka kort till Gregor
• gå på bio på onsdag
• Helst gå på yoga i morgon
... och på fredag vid lunch åker jag till Malmö för att tillbringa helgen med Mattias där. Det blir skönt, men tills dess blir det arbete till tusen.

Vi såg två fina lägenhetet i går som vi ska buda på. Hoppas hoppas hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback