Yesterday's news

Det här gick inte att publicera i går av någon anledning 

Till helgen ska lägenheten lånas ut - IGEN! Jag är oförbätterlig, erbjuder alltid lägisen till behövande. Denna gång är det Ms bror som ska till storstan för att gå på möbelmässan. Han är ju fattig student och kan behöva gratis tak över huvudet. Detta betyder however att jag måste hem och städa llte. Jag har för mig att jag lämnade det ganska stökigt när jag drog hemifrån i måndags morse. Suck och suck igen. Allt jag gör på hemmaplan är att städa, plocka och pyssla. Om jag var lite mer organiserad kanske detta inte behövde vara ett problem.

Jag hoppas kunna plocka undan rätt fort för jag vill skriva brev till underbara Shauna. Kanske köpa sushi efter yogan och ta det lugnt med mitt nya brevpapper och fina pennor.

I förrgår  var näst sista gången av nybörjar-lindyn förresten. Det var rasande skoj. Nu börjar man kunna svänga lite. Lite. Det bästa är när man får dansa med killar som har lite driv och rytm. Vissa har - tyvärr - ingen taktkänsla över huvudtaget.

Kul med J som faktiskt spanar lite. Det är ett ypperligt tillfälle att stöta på nån charmant ung man i sina bästa steg. Fast utbudet är litet på de som faller under rubriken Lämpliga och intressanta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback