Back in town

Efter ett dygn i Nynäshamn är jag tillbaka i civilisationen. Badade i 5 gradigt vatten igår, sedan snabbt upp till bastun, Det var grymt! De hade också varma utomhusbad. Hur skönt som helst. Konferensdelen var också helt ok, men maten, bastun, doppet, frukosten och de sköna sängarna var nog bäst!

Är lite bakis idag så jag ska ta det lugnt med ett par kataloger och några gamla Gilmore Girls-avsnitt. Det blir aldrig fel!

I morgon flyttar jag till M på ett tag! För övrigt inga planer i helgen! Skönt men lite trist. Alla är borta också, vet inte vem jag ska leka med!

Just ja, jag håller på att göra hemma-pizza just nu. Degen är satt, det är bara att vänta, sen ska jag vända upp och ner på skafferiet för att hitta saker att  ha på. Kapris brukar vara gott. Funkar sambal oelek, tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback