Förändrade liv?

The Shins upptäckte jag, och en hel värld, i Garden State. Natalie Portmans "listen to this, it's gonna change your life" (typ) i ett väntrum fick mig att ladda ner New slang minuten jag kom hem från bion.

Andres Lokko har skrivit en kul krönika om det i SvD idag, Den ligger inte på nätet än, men:

Nyligen hamnade jag i en hiss med Natalie Portman. Det var ett ögonblick som jag drömt om sedan jag såg Garden State. Inget kunde vara ljuvligare än att få ta tag i hennes späda axlar, möta hennes storögda blick och äntligen få säga - nej skrika - de ord jag velat säga till henne så länge: "Natalie, jag hatar dig. Det är ditt förbannade fel att alla älskar The Shins. Om det finns någon rättvisa i världen kommer du att brinna i helvetet för dina lögner om hur The Shins kommer att förändra någons liv"


Roligt. Jag gillar dem ändå... men kanske ett uns mindre än tidigare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback