Lång väg till jobbet

Morgonstund har mycket i mun, men inte ström tycks det. I alla fall inte hos SL. Tre olika bussar och en sightseeing längs Söders östra delar behövdes innan jag kom till jobbet, 45 minuter senare än vanligt. Ok, att jag redan hade försovit mig ett tag. Kallas det försova om man gör det medvetet? Förmodligen inte. Jag låg hursomhelst och drog mig till vedervärdiga Radio Stockholm till halv åtta. Min klockradio har lite svårt att få in radiostationer på ett rent och fint sätt och nu har RS lyckats med konsstycket att inte bara låta sprakfritt, utan även ligga på en behaglig volymnivå.

Jag behöver verkligen en ny klockradio.

I alla fall så vaknade jag till Tommy Nilsson Amelia, och sämre start på dagen kan jag nog inte tänka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback