lördagsmorgon har en dålig smak i munnen

Jag trodde klockan var närmare halv tolv, men den visade sig knappt vara tio. Lite seg och trött är jag, men kan inte sova. Det gamla vanliga helgfenomenet. Inte hjälps det av att jag är lite bakis,

En gammal bandkompis till M var i stan. Han har ju förresten flyttat hit med sin tjej. Hur som helst så firade han sin födelsedag på
El Cocodrilo. Inte det roligaste stället i stan. Maten var ok men servicen helt galen. Man blev lite full i skratt över hur förvirrade de var. Efter maten skulle vi gå till Ugglan, men det visade sig vara fullt. Det blev traditionsenligt Pet Sounds i stället. Vick & Mark slöt upp med sin närmaste; den vanliga högen. Mycket trevligt.
Sen blev det tal om efterfest. Jag är ju inte nachtspiel-människa för fem öre. När krogen stänger är det kudden som hägrar, men M var inte långt i från att bjuda alla till "oss" (jag bor ju faktiskt här nu).  Det blev dock inte så. Kanske var det min förskräckta  min.

I dag är Eva i stan och jag hoppas kunna stråla samman med henne!

Nu tänkte jag göra lite te, grönt kinesiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback