nya kläder och mindre hår

Jag lämnade tillbaka den prickiga klänningen igår, liksom den rosa kjolen som var för stor. Istället hittade jag en snygg poloklänning med ränder i gult, brunt och svart och en annan klänning som fick mig att se ut som en Perrier-flaska (sa M). Hm, låter sådär. Men den är cool. 
Bra häng med J igår också. Lite mat, lite vin, lite klipp och massa snack. Skönt att prata med någon som fattar. Om det är någon som är på samma mentala nivå som jag så är det hon. Vi är båda lite smådeppiga och fragila för tillfället. Det bästa är att vi inte sitter och grottar ner oss i något slags surmulenhet utan jag går därifrån uppåt av allt snack.

Vissa fattar bara inte. Men det gör J. Kram på dej! Och tack för den fina frisyren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback