Winter wonderland

Jaaaaa! Snön började falla i går när Vickan och jag fikade på Waynes på Götgatan. Jag gick dit på barmark  och pulsade hem i snö! Ett par decimeter täcker nu vår fina huvudstad och det är så mysigt. Tyvärr saknar jag ett par rejäla vinterskor och jag funderar om jag har förstört mina grå stövletter under  dagens promenader i snöslask. Ja, det har slaskat på gatorna, som sig bör här i stan, men det verkar ändå som om snön blir kvar för minusgraderna ska fortsätta. Vore toppen om min födelsedag blir vit.

I dag har vi kikat på tre lägenheter. Ingen fantastisk. Kanske har jag inte kommit över förra veckans perfekta krypin. Kanske var jag inte på humör. Jag har känt mig lite blah. Men den första semlan är uppäten i alla fall.


Jag vill köpa en ny telefon. En som kan ta bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback