Jag längtar hem

Mest för att springa runt Långholmen igen. Min runda i måndags gav mersmak. Jag önskar nästan att det skulle regna några droppar när jag knyter på mig jogginskorna igen.

I går packade jag ner vårt kök. Vad mat ska intagas på de närmsta dagarna är ett frågetecken. Kanske ur en pappkartong. Jag misstänker att jag ikväll kommer att även låta kastrullerna slukas av flyttkartonger från Bauhaus och då sitter vi verkligen i hämtmatträsket. Vi har varit duktiga packåsnor och fortsätter med bravur i kväll. På tisdag går flyttlasset och då ska kartonger vara fyllda och väggar målade (i nya lägenheten). Så det blir inte så mycket fritid att räkna med i dagarna.

Jag har pratat affärsidé med kollegan. Ohhhhh. Det är spännande, men hemligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback