Whyblue

Men! Jag har ju en ny fin lägenhet! Varför kan jag inte vara lite pigg och glad då? Jag är trött i ögonen. Och hela jag känner mig mjääääääää. Magen är uppblåst och jag har precis ätit en yogurtglass som de söta vännerna på avdelningen brevé höpte. Fick reda på att de är "gjorda av mossa eller alger eller nåt sånt". Det är spännande. Till på köpet satte jag i mig en halv chokladmuffin med nonstop (som Seveneleven till min stora glädje har börjat med) med killen. Den var ju egentligen ett sätt att få den slibbiga smaken från sushin som vi just hade intagit att vika hädan. Glä, vad äcklig den var. Laxen växer i munnen bara jag tänker på den. Ät inte på sushistället i Hornstull som ligger på samma sida som Friskis & Svettis och mittemot Seveneleven! Men hur som helst så är ordet som kan beskriva mig just nu obekväm. Så är jag nu. Helst skulle jag vilja träna hårt efter jobbet. Springa som tusan och svettas. Men nehej. Måla måste jag göra.


Det här vill jag ha:
image23

...då kanske jag skulle må lite bättre. Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback