Dane dance dance

Alltså lindy hopen är så rolig; jag vill aldrig sluta dansa. Grejen är att jag inte är så ljuvligt duktig. Jag hänger väl med hyfsat men det är alltid en utmaning. Charlestonkursen var verkligen nyttig och svettig och rolig och snurrig. Och med en löpning på 5 km före var jag rejält slut när kursen var över.

Vissa människor irriterar mig så mycket! En kompis till en kompis är verkligen jobbig. Hon bara hänger med jämt. Det är omöjligt att få en ensamstund med min kompis i bland. När hon är med så hoggar hon henne, som om hon måste bevisa att de är bättre kompisar. And frankly darling, I don't giva a rat's ass! Det är inte klokt vad fjortis det känns - och det är inte ens jag den här gången.

I dag ska jag få dansa igen och det är roligt. Sen ska vi mäta vår blivnade lägenhet.

Dance dance dance är för övrigt titeln på en mycket bra bok av den japanska författaren Haruki Murakami. Rekommenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback