Despues el almuerzo

Nu har jag lunchat med en tjej som var med på midsommarfesten. Trevligt. Fick även en drös med tips om New York av henne. Jäklar vad kul det ska bli, längtar en hel del till september nu kan jag säga! Det är roligt att jag verkligen börjar se fram emot New York också och inte bara längtar till Portland, Oregon. Egentligen skulle jag, för mitt eget bästa, behöva avsluta resan i Oregon eftersom jag vet hur ogärna jag kommer att åka därifrån. I min hjärna är vistelsen i Portland, eller kanske framför allt min utbytesstudent-håla McMinnville, det största med min och killens USA-resa. Mina drömmar motsvarar säkert tre veckors besök där. Inte särskilt rimligt eller med verkligheten överensstämmande! Men det är så många gator vi måste gå på, så många caféer att besöka, så många bagels som ska ätas, så många butiker som ska kikas i, så många människor att prata med och lära känna på nytt, så många minnen som ska väckas till liv... Ahhhhhhhhhhhhhhh.  Jag tror att han har motsvarande drömmar om NY och San Francisco.

Kuriosa: Portland, Oregon är också en låt av Loretta Lynn och Jack White (från White Stripes)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback