Får man vara förbannad på väder?

... för jag är arg på blåst. Riktigt arg. Och det känns så osympatiskt. Men när man kämpar i, nej inte motvind, utan nyckfyll kastvind gata upp och gata ner, håret flänger åt alla håll, jackan blåser upp och ja, det är allmänt obekvämt. Så irriterande. Synd bara att det är så fruktlöst att rikta vrede mot vind.

Men jag var hos Florence och pratade om den del inom mig som är så pigg på att slänga in brasklappar och ursäkter hela tiden. Såhär kan det låta: "det här kanske låter fånigt men..." "jag tycker nnnnnnnnnnnn, alltså jag vet att det kan vara såhär eller såhär också...". Det är som om jag inte riktigt kan stå för mina känslor eller åsikter. Och jag känner hur jobbigt det är! 

Sedan åt jag lunch med A på Hurry Curry. God mat och trevligt sällskap. Hon är så gullig. Nu sitter jag här framför datorn och har då inget att göra. Faktiskt ingenting.  Det blir lite sim och träff med J i kväll. Fick precis reda på att Hello Saferide spelar på Kägelbanan i kväll. Oh-ho. Vill gå. Vill också gå hem och lägga mig på soffan och ta igen mig. Den senaste veckan har jag druckit så mycket alkohol, i alla fall för att vara jag.


Kommentarer
Postat av: tove

Ja, banna vädret när det är såhär!

Postat av: Anonym

Tryck på länken och bli medlem =) allt är gratis! / J

2007-06-01 @ 14:30:06
URL: http://gratisgen.se/?ref=7431

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback