Fantastiska helg

Minglet blev så mysigt. Lagom mycket folk och spriten räckte gott och väl till alla goda drinkar som blandades. Killen blev tyvärr inkallad till jobbet tre ggr under kvällen, Helt sjukt. Han hade jour och de ringde i ett. Det var ju inte direkt hjärtan som skulle räddas, utan resultat och koder i databaser, men jour låter ju alltid som open heart surgery. Stackarn. Jag var nog lite besviken på ett par av mina kompisar. LIte känsligt men jag tycker nog att några kunde ha ansträngt sig för att komma förbi - och vissa andra hade kanske kunnat ens höra av sig... Vad gör man när man tycker att vänner kan dra ett extra strå till stacken. Pratade med J om detta för ett tag sedan. Hon tycker lite lika, att hon också frågar och ställer upp för vännerna ett uns mer än de tillbaka. Jag ska genast göra bloggen mer anonym så att jag kan skriva mer om sånt här!

Lilla J fyller 30 i dag! Grattis bästa tjejen! Jag åkte dit med latte och (hembakade) bagels tidigt i morse. Hon blev glad och överraskad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback