Shopping, presenter och fest


Två toppar köpte jag i går på Top Shops vip-kväll. Detta är en av dem. Jättefin! Och den har jag på mig i dag (glömde givetvis att ta bort lappen innan jag gick till jobbet, men kollegan sa till tack och lov!). Köpte två par trosor och strumpor - presenter till tjejerna som har 30-årsfest ikväll. Vid kassan fick man en present; en tygväska med ett par solglasögon (mina var fula, Js snygga. Men jag tror att mina kan passa i skidbacken nästa vecka), svart nagellack, en Elle och en sminkväska. Fin present och ganska trevlig tillställning, med vin och snacks. Men så sjukt mycket folk. Det gick knappt att andas i provrummet. J skulle i väg på dejt efteråt, jag mötte V och tog ett glas på Soapbar (två gånger på en dag!). Vi skulle ha gått till Riche, men det var lite för trångt. Ikväll är det som sagt 30-årsfest på Fräcka Halvpannan. Jag ska gå ensam eftersom alla är upptagna och det är ju Ts (som är i Australien) kompisar, som jag inte mgås med så ofta. Det kan nog bli kul ändå. Har inte sett dem på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback