sjuk eller inte sjuk, det är då frågan

I dag spränger vaderna av träningsvärk efter step up i går på lunchen med kollegan. Skönt med träning och skönt med träningsvärk. Men jag har ju nåt konstigt i kroppen. Känner mig allmänt hängig, men whatever it is så vägrar det att bryta ut! Jag blir knasig. Har försökt bli försökt bli frisk: ätit bra, tagit det lugnt etc. Har försökt bli sjuk: gått utan mössa, druckit vin mitt i veckan, sovit dåligt (i måndags). Har låtsat vara frisk: tränat järnet. Men inget har gett resultat. Jag är varken sämre eller bättre. I dag känner jag mig möjligen lite sämre. Kanske. Men trött är jag. Så det står härliga till. I går däckade jag på sängen efter att ha ätit. Jag sov ett par timmar och vaknade och kände mig obehaglig. Ringde till M i alla sömndruckenhet. Han var lika seg han. I dag ska vi i alla fall packa tillsammans. Det kan bli mysigt.

V sa att lindyn hade varit skoj i måndags. Jag går på söndagslektionen i stället. Längtar. 

Vi har för övrigt kommit på en kul idé: bilsemester i sommar i Ungern och Balkan. Jag, M och V & M. Vi ska planera lite i helgen. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback