välkommen till mig, sol!

Ahhhhhhhhhhhhhhhh! Det här med vår och sol och värme. Vilken kick! Allt blir lite roligare, lite lättare, lite bättre... I går blev det inte så mycket röj i lägenheten, inte. När jag mötte killen på Gullrmasplan visade det sig att ingen av oss hade nycklar till min lägenhet, eftersom klockan redan var mycket så bestämde vi (jag) att vi skulle ha en bonuskväll, alltså njuta av solen och bara ha det skönt. Så vi promenerade runt Riddarfjärden. Stockholm är ingen dålig stad så här års. Husen på Norrmälarstrand speglar sig så fint med alla sina färger i vattnet.

Jag håller på att läsa en grym bok.
Maus. En tecknad serie om förintelsen. Riktigt bra och välgjord. Art Spiegelman har fått Pulitzerpriset för boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback