I dag är det såhär

J och jag gick och simmade i morse. Hurra för oss! Jag hade min nyinköpta bruna baddräkt, som fick sig ett premiärdopp. Sedan åt vi frukost på Il Caffé på, hm, är det Hantverkargatan? Jag är osäker, ska kolla upp det. Vi har tänkt att det ska bli en tisdagsvana. Hur som helst kom jag till jobbet nio och får jobba en timme extra i dag. Men det var morgonen värd!

Jag har ju varit extra duktig eftersom jag sprang efter jobbet i går. Allt detta tränande alltså! Jag har ett bra flow nu. Cyklingen gör ju sitt till också. Då får man äta en extra bulle!

I går kväll brände jag en skiva till presschefen Anna. Hon frågade mig om jag hade lite musik som hon skulle gilla. Roligt! Nu har hon fått Christian Kjellvander, Säkert (såklart...), Dixie Chicks, Rosie Thomas, Hidden Cameras, Whiskeytown, Björn Olsson ... några till också men jag kommer inte ihåg. Jag blev glad att hon frågade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback