J som i jälp

I går lämnade jag över mina nycklar och därmed har jag inte rätt att vara i min lägenhet. Inte min. Hennes. Tänk att hon ska bo där nu. Inte så sorgligt. Bara konstigt.

I dag är en mild och mulen dag. Vi har det lugnt på jobbet; det enda jag behöver krysta fram i eftermiddag är en ingress. Ska nog gå bra. Jag tänkte mig en yoghurtglass i Gallerian om sisådär en timme. Som pricken över i:t en fredag som denna. Efter jobbet drar jag och J till Västerås. Jag längtar efter att sätta mig på tåget. Kul att träffa J också. Allas namn börjar på J. J som i jälp?

Min session hos Florence blev en visualisering, vilket var skitsvårt och gick sådär. Men lite coolt ändå. Jag känner mig rätt öppen för det föreslår, allt är värt att prova. Vi kom ändå fram till ett par saker som var tänkvärda. Mycket handlade om onsdagen.

Längtar efter att sova ut. Har verkligen gått på halvfart den här veckan. Men har i alla fall sprungit fem kilometer och varit på Body Pump. Skulle egentligen ha velat simma i dag, men det blir tyvärr ingen tid till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback