Kärt återseende

I går efter lindyn - som var helt fantastiskt sjukt jäkla tokkul - så träffade jag en vän från tiden då jag jobbade på Hotell Zinkensdamm. Karin. Hon är riktigt kul att hänga med, ändå har vi inte setts på över ett och ett halvt år. Sist vi drack öl ihop var faktiskt kvällen före min första dejt med M. Mycket vatten har runnit under mina broar sedan dess.

Hur som blev det två öl för mycket och jag har faktiskt varit lite bakis i dag.

Eftersom kollegan drar till Indien i morgon så åt vi finlunch på Lebanon meza lounge. Gott, men inte lika fantastiskt som sist. Nu ska jag snart iväg på en intervju i huset bredvid. Sedan ska vi fika, också med anledning av Indienfararen. I kväll måste jag tyvärr åka till min lägenhet och packa ihop det sista. Vill verkligen hinna få undan så mycket som möjligt i veckan. Den 24 är det officiella inflyttningsdatumet, så då ska allt vara skinande rent och härligt. Det kan i och för sig vara lite mysigt att plocka lite för mig själv. Har lånat fem rediga banankartonger av min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback