pinsamheter

Jag känner mig så dum! Var nere i tvättstugan och såg till min förvåning och förtjusning att en tvättstuga var ledig precis nu, så jag knölade in tvätt i alla maskiner och körde i gång. Då dök en tjej upp. Som faktiskt hade bokat maskinerna. Nr 488. Jag sa förlåt, jag har sett fel. Förlåt. Förlåtförlåtförlåt! Hon var sur. Jag sa Förlåt, jag vet inte vad jag kan göra. Hon sa "det är så trist när man har bokat". Jag fattaaaaaaaaar! Men herregud vad suuuuuur hon blev. Då blev jag också sur. Och visade det! Jag förstår att hon blev ilsk. Men man måste kunna ta emot ett förlåt, eller tio! Jag sa att jag inte hade gjort det med flit.

Nu måste jag tyvärr pallra mig dit igen, så att jag hinner därifrån innan hon kommer dit igen. Sen ska jag hem och kika på senaste Gilmore Girls. Freshly downloaded. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback