Toarutinerna äro outgrundliga

Har just varit på toaletten här på jobbet. Där finns en krok på väggen, på vilken någons svarta pärlhalsband hängde. Vem tar av sig halsbandet innan man gör sin business på toaletten? Och varför? Svårt att koncentrera sig, kanske? Rädd för att smutsa ner(hur då?)? Jag blir lite nyfiken.

I övrigt en stilla dag på redaktionen. Fredag är alltid välkommet och i dag ska jag springa när jag slutar och sedan möta V för ett glas någonstans. Har inte bestämt var. I går shoppade jag lite; en riktigt cool kjol, tweedig och med perfekt swing-stuk! Jag älskar den redan. Det blev även ett par skor, som faktiskt var för stora "du ser ut som Kajsa Anka i dom ", sa killen. Och det gjorde jag. De var som Kajsaskor fast inte rosa, utan bruna. Nu har jag bytt till en mindre storlek. Känns härligt att kunna ha 40 (!). Capribyxorna som jag köpte fick åka tillbaka till butiken dock. De var perfekta. Tills jag upptäckte den låga midjan. Soooooo twothousandandtwo. Fult!

Jag mår just nu illa av en latte som jag stjälpt i mig. Egentligen är jag ju inget lattefan. Hellre gott, svart kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback