Drömmar som blir verkliga

Det är mycket som händer nu och jag blir alldeles yr. Av glädje och förväntan. Det är fantastiskt att man kan skriva något i en marginal den ena sekunden. Som en liten hemlig dröm. För att tre sekunder se det gå i uppfyllelse. Galet. Jag har fått nytt jobb. Kan man säga. Även om jag jobbar för samma företag så ska jag får nya härliga uppdrag och en ny titel. Hurra! Det betyder att jag får vinka adjö till att ha arbetsplatsen alldeles invid Gallerian med altl vad det innebär.

Och i går sprang jag en mil i Lidingö Tjejlopp. Huva, vilken mil. Hela resan bannade jag mig själv för att ställa upp i något så vaninnigt. Men en sekund efter målgång så var det "vi gör det igen nästa år"! Ja, och då ska tiden pressas. Härligt att ha något stt jobba mot. Men före det blir det nog tjejvasan. My lord.

Nu ska jag få gå hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback